4 oct 2007

HOLA A TOTS

Un altre que s’anima, soc la Mireia, que voleu que us digui, jo m’ho vaig passar de conya , jo també tenia una mica de por , a la Mónica ja li comentava que no sabia com aniria la cosa d’anar tot el dia amb un grup i tot això, però ens vam llançar a l’aventura, i la nostra va començar amb incidents ( anàvem al vol KKK538 ) , així que ens vam començar a desanimar una mica, però al arribar al aeroport al dia següent del incident, ja vam començar a fer amics, i des de aquell dia fins a l’últim, no vam parar de conèixer a gent encantadora, jo m’ho vaig passar molt bé, tant amb els mes jovenets, com els mitjans, com els pares de les jovenets com amb la resta del grup, compartint bogeries com pujar en globus, ballar a bodes turques, banyar-nos a la piscina per la nit.... una miqueta de tot,jajajajja. De veritat que a la tornada ja no m’enrrecordava ni de l’incident de l’avió ni res, només de la gent tant maca que havia conegut, i que espero amb alguns no perdre el contacte i poder veure ven aviat, a la tornada fins i tot vaig estar uns dies amb enyorada de tots vosaltres!!! Un petonet per tots.

No hay comentarios: